LISTA DOCUMENTELOR
PRODUSE ŞI/SAU GESTIONATE DE
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI MARGHITA
ŞI PRIMĂRIA MUNICIPIULUI MARGHITA , CARE CONSTITUIE
INFORMAŢII DE INTERES PUBLIC, ALTELE DECÂT CELE PUSE LA DISPOZIŢIE
DIN OFICIU
1. Regulamentul de organizare şi funcţionare
al Consiliului Local;
2. Regulamentul de organizare şi funcţionare al aparatului de
specialitate al primarului ;
3. Regulamentul de ordine interioară
4. Hotărârile de validare sau invalidare a mandatului de consilier;
5. Hotărârile de alegere din rândurile consilierilor a
viceprimarului;
6. Componenţa Consiliului Local al Municipiului Marghita ;
7. Componenţa comisiilor de specialitate;
8. Rapoarte anuale întocmite de consilierii
municipali, precum şi de viceprimar;
9. Declaraţiile de avere şi de interese ale consilierilor locali
şi ale funcţionarilor publici din cadrul aparatului de specialitate
al primarului;
10. Numele
şi prenumele persoanelor din conducerea Primăriei Municipiului
Marghita, programul de audienţe;
11. Denumirea birourilor, serviciilor, direcţiilor, numerele de
telefon, fax;
12.Strategii, programe privind dezvoltarea social-economică a municipiului
Marghita;
13. Hotărârile de aprobare a bugetului local, împrumuturilor,
virărilor de credite, de aprobare a contului de încheiere a
exerciţiului bugetar, de stabilire a impozitelor şi taxelor locale, a
taxelor speciale; bilanţul contabil;
14. Hotărârile de aprobare a organigramei, statului de funcţii,
numărului de personal şi regulamentului de organizare şi
funcţionare a aparatului propriu de specialitate, a instituţiilor
şi serviciilor publice de interes local, de numire şi eliberare din
funcţie a conducătorilor serviciilor publice de interes local;
15. Hotărârile de administrare a domeniului public şi privat al
municipiului Marghita, privind darea în administrare, concesionarea sau
închirierea bunurilor proprietate publică a municipiului, precum şi a
serviciilor publice de interes local; documentele ce stau la baza
organizării şi desfăşurării licitaţiilor publice
pentru închirierea, concesionarea sau vânzarea bunurilor aparţinând
domeniului public şi/sau privat al municipiului: caiete de sarcini,
contracte cadru, hotărâri care aprobă organizarea şi
desfăşurarea licitaţiei, planuri de plasare
16. Hotărârile privind exercitarea în numele municipiului a tuturor
drepturilor acţionarului la societăţile comerciale pe care le-a
înfiinţat, hotărârile privind numirea şi eliberarea din
funcţie a membrilor consiliilor de administraţie la
societăţile comerciale şi serviciile publice de interes local;
17. Documentaţiile de amenajare a teritoriului şi urbanism al
municipiului, hotărârile privind stabilirea mijloacelor materiale şi
financiare necesare realizării acestora: planurile urbanistice generale,
regulamentul de urbanism, planurile urbanistice zonale, planurile urbanistice
de detaliu, planurile de situaţie şi amplasament cu mobilier stradal,
construcţii provizorii, certificatele de urbanism, autorizaţiile de
construcţie, certificatele de nomenclatură stradală, avizele de
schimbare de destinaţie;
18. Hotărârile
privind alocarea de fonduri din bugetul local pentru acţiuni de
apărare împotriva inundaţiilor, incendiilor, dezastrelor şi
fenomenelor meteorologice periculoase;
19. Hotărârile privind construirea, întreţinerea şi
modernizarea drumurilor, podurilor, precum şi a întregii infrastructuri
aparţinând căilor de comunicaţii de interes local;
20. Hotărârile şi documentaţiile tehnico-economice pentru
lucrările de investiţii de interes local şi cele privind
asigurarea condiţiilor necesare realizării acestora;
21. Hotărârile privind asigurarea condiţiilor materiale şi
financiare necesare pentru buna funcţionare a instituţiilor şi
serviciilor publice de educaţie, sănătate, cultură, tineret
şi sport, apărarea ordinii publice, apărarea împotriva
incendiilor şi protecţia civilă de sub autoritatea sa;
22. Hotărârile privind organizarea de activităţi
ştiinţifice, culturale, artistice, sportive şi de agrement;
23. Hotărârile, dispoziţiile privind realizarea măsurilor
de protecţie şi asistenţă socială, cele privind
protecţia drepturilor copilului;
24. Criteriile pentru repartizarea locuinţelor sociale, a
locuinţelor A.N.L , şi hotărârile pentru aprobarea lor;
25. Hotărârile privind organizarea de târguri, pieţe, oboare,
locuri şi parcuri de distracţie, baze sportive şi cele prin care
se asigură buna funcţionare a acestora;
26. Hotărârile privind atribuirea sau schimbarea de denumiri de
străzi, de pieţe şi de obiective de interes public local;
27. Hotărârile privind conferirea persoanelor fizice române sau
străine cu merite deosebite, a titlului de cetăţean de onoare al
municipiului Marghita ;
28. Hotărârile privind cooperarea sau asocierea cu alte
autorităţi ale administraţiei publice din ţară;
29. Hotărârile privind sprijinul acordat cultelor religioase;
30. Hotărârile privind asigurarea libertăţii
comerţului şi încurajării liberei iniţiative;
31. Instrucţiuni, norme, regulamente şi circulare primite de la
organele centrale ale administraţiei publice;
32. Informare privind starea economică şi socială a
municipiului precum şi informarea asupra modului de aducere la îndeplinire
a hotărârilor consiliului local;
33. Dispoziţii cu privire la prevenirea şi limitarea
urmărilor calamităţilor catastrofelor, incendiilor, epidemiilor
sau epizootiilor;
34. Dispoziţii
privind asigurarea ordinii publice, cele referitoare la desfăşurarea
adunărilor publice;
35. Dispoziţii privind controlul igienei şi
salubrităţii localurilor publice;
36. Dispoziţii privind asigurarea întreţinerii şi
reabilitării drumurilor publice, proprietatea municipiului, instalarea
semnelor de circulaţie, desfăşurarea normală a traficului
rutier şi pietonal, în condiţiile legii;
37. Avize, acorduri, autorizaţii date în competenţa primarului;
38. Raportul anual privind inventarierea şi administrarea bunurilor
care aparţin domeniului public şi privat al municipiului;
39. Lista certificatelor de producător eliberate;
40. Propuneri de interes public primite de la cetăţeni;
41. Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;
42. Relaţii de colaborare sau parteneriat cu ONG-uri;
43. Hotărâri de repartizare a spaţiilor cu destinaţia de
locuinţă şi a celor cu altă destinaţie decât aceea de
locuinţă;
44. Actele normative care reglementează activitatea de stare
civilă, numărul naşterilor, căsătoriilor, deceselor,
programul de funcţionare al Compartimentului Stare Civilă;
45. Activităţile şi locurile în care se poate presta munca
în folosul comunităţii;
46. Modalităţi de contestare, în situaţia în care persoana
se consideră vătămată, în privinţa dreptului de acces
la informaţiile de interes public solicitate;
47. Situaţia lunară a beneficiarilor de ajutor social;
48. Situaţia lunară
privind acordarea alocaţiilor pentru copii nou – născuţi,
numărul beneficiarilor de alocaţie
complementară şi de susţinere pentru familiile monoparentale
conform O.U.G.105/2003,
49.
Numărul persoanelor angajate în funcţia de asistent personal,
fondurile de natură salarială plătite beneficiarilor;
50. Numărul personelor beneficiare de indemnizaţie de însoţitor
şi fondurile lunare achitate;
51.Numele şi prenumele persoanei responsabile cu difuzarea
informaţiilor de interes public;
52. Alte documente şi informaţii, care nu se exceptează de
la accesul liber al cetăţenilor, potrivit art. 12 alin. (1) din Legea
nr. 544/2001.