Rezultatele selecției dosarelor de înscriere
la concursul de recrutare organizat în data de 12.02.2024 – proba scrisă, pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de Director executiv adjunct, grad II din cadrul Direcției tehnice a aparatului de specialitate al primarului Municipiului Marghita
Având în vedere prevederile art. 618 alin. (10) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, precum și prevederile art.40 alin.(1) lit.a) și art. 50 alin. (2) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică rezultatele selecției dosarelor de înscriere:
Nr. crt. | Numărul de înregistrare atribuit dosarului de concurs candidatului / data înregistrării | Funcția publică /clasa / gradul profesional/ compartimentul unde candidează | Rezultatul selecției dosarelor | Observații / Motivul respingerii dosarului |
1. | 1/356 din 23.01.2024 | Director executiv adjunct, grad II din cadrul Direcției tehnice a aparatului de specialitate al primarului Municipiului Marghita | Admis | – |
Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie în termen de 24 de ore de la afişare, conform art.618 alin.(16) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare coroborate cu prevederile art. 63 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 privind aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, care se depune la sediul Municipiului Marghita.
Candidații declarați admiși conform art.618 alin.(11) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, vor susține proba scrisă în data de 12.02.2024, ora 10,00 la sediul Municipiului Marghita.
Afişat astăzi, 07.02.2024, ora 16:00 la sediul Municipiului Marghita și pe pagina de internet al Municipiului Marghita.
Secretar comisie,
Nistor Ana
inspector
…………………..