Rezultatele selecției dosarelor de înscriere
La concursul de recrutare organizat în data de 17.08.2022 – proba scrisă, pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de Inspector, clasa I, grad profesional superior la compartimentul administrarea patrimoniului, transport public local, relații cu AP – Direcția tehnică;
Având în vedere prevederile art. 618 alin. (10) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, precum și prevederile art.40 alin.(1) lit.a) și art. 50 alin. ( 2 ) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică rezultatele selecției dosarelor de înscriere:
Nr. crt. | Numărul de înregistrare atribuit dosarului de concurs candidatului / data înregistrării | Funcția publică /clasa / gradul profesional/ compartimentul unde candidează | Rezultatul selecției dosarelor | Observații / Motivul respingerii dosarului |
1. | 1/3822 din 22.07.2022
| Inspector, clasa I, grad profesional superior, compartiment administrarea patrimoniului, transport public local, relații cu AP | Admis
| – |
- Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie în termen de 24 de ore de la afişare, conform 618 alin.(16) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare coroborate cu prevederile art. 63 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 privind aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, care se depune la sediul Municipiului Marghita.
- Candidații declarați admiși conform art.618 alin.(11) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, vor susține proba scrisă în data de 17.08.2022, ora 10,00 la sediul Municipiului Marghita.
- Afişat astăzi, 05.08.2022, ora 12:00 la sediul Municipiului Marghita și pe pagina de internet al Municipiului Marghita.