ACTE NECESARE PENTRU INTOCMIREA DOSARULUI ASISTENTULUI PERSONAL

DOSARUL DE ANGAJARE AL ASISTENTULUI PERSONAL VA CUPRINDE :

  • Cerere de angajare
  • Carnetul de munca (daca solicitantul nu a mai lucrat, va da o declaratie pe propria raspundere in care se va specifica situatia, daca este pensionar va prezenta decizia in original
  • Copie dupa actele de studii
  • Copie dupa actele de stare civila
  • Curiculum vitae
  • Talon medical pentru incadrare in munca / Medicina muncii
  • Cazier judiciar
  • Certificatul de incadrare in categoria de persoane cu handicap grav al persoanei care necesita asistent personal
  • Copie B.I. sau certificat identitate al asistentului personal
  • Copie B.I. sau certificat identitate al adultului cu handicap sau certificat de nastere al minorului cu handicap
  • Declaratie din care sa reiasa ca in cazul in care situatia juridica a persoanei cu handicap se schimba, curatorul va aduce la cunostinta autoritatilor locale acest lucru in vederea incetarii platilor
  • Acordul scris al familiei sau al sustinatorilor legali, in cazul persoanelor cu handicap grav, fara discernamant.